Mental træning til sport / Coaching

Pind

Smerte- og Sports-klinik Viborg

Ved coaching kan du ændre på dårlige vaner eller modvirke stress

Eksempler:

  • Sport – kan være i kombination med mental træning – alle sportsgrene kan have glæde af mental træning. Erfaring særligt fra håndbold (Bjerringbro Håndboldklub). Golf (Tange Sø Golfklub), BMX (Simone Tetsche Christensen, EM- 2018: sølvvinder, 2020 OL-deltager Tokyo ). Styrketræning (Lasse Justesen, Bjerringbro. Junior DM 2018: sølvvinder)
  • Undgå eksamensstress / -angst - bliv bedre til at forberede dig på / gå til eksamen / køreprøven
  • Angst - der findes effektive metoder til angst og fobier f.eks: edderkopper, slanger, mus, rotter, lukkede rum, broer eller højder mv.
  • Livsstilsproblemer - får langvarigt styr på dine daglige udfordringer f.eks. overvægt, tobak, motion og alkohol
  • Arbejde – uanset hvilket niveau, om det er omgang med dine kolleger - eller videreudvikling som leder.
  • Hjemmefronten - parrelationen, i forholdet til børnene eller deres udbytte af skolegangen

Coaching diamanten

Ved coaching kan du ændre på dårlige vaner for at opnå mere attraktive mål i din tilværelse – enten på det personlige plan eller i dine relationer med andre. Gennem positive adfærdsændringer kan du lære at udnytte dine skjulte ressourcer, som blot venter på at blive aktiveret.

Der anvendes kognitive metoder evt. i kombination med mental træning.

 

  • Konsultation efter forudgående aftale:
  • Tirsdage
  • Torsdage

 

  • Tidsbestilling tlf /sms:

5189 5410

eller

dr.robert@dadlnet.dk

 

  • Kræver ingen henvisning fra egen læge